Censor
Britain, 1985. When film censor Enid discovers an eerie horror that speaks directly to her sister’s mysterious disappearance, she resolves to unravel the puzzle behind the film and its enigmatic director—a quest that will blur the lines between fiction and reality in terrifying ways.
A knockout debut from writer-director Prano Bailey-Bond, Censor is a delirious ode to the 1980s “Video Nasty” era, Britain’s golden age of VHS horror. A hallucinatory dive down a rabbit-hole of repressed trauma and psychological fracture, this meticulously textured chiller cuts to the bone.