Hope
Police are investigating a mysterious creature that has been wreaking havoc on the remote village of Hope Harbor. Tracking the beast in a nearby forest, a group of hunters become its unwitting prey. With the seeds of disaster planted, the conflict escalates into a tragedy of cosmic proportions.