Rita, Sue and Bob Too!
Rita and Sue babysit for successful suburbanites Bob and Michelle in Bradford, whose comfortable lifestyle is in striking contrast to their bleak existence. One evening, when Bob is taking them home, they are smooth-talked into a three-way sexual relationship that becomes a regular occurrence.
Taking to the big screen following an illustrious career in television, British iconoclast Alan Clarke scored a box-office hit with this raunchy comedy. Adapted by Andrea Dunbar from her own iconic play, Rita, Sue and Bob Too is a witheringly funny dissection of social mores across the class divide.