A Town Called Panic
The first stop-motion film to compete at Cannes, this whimsical trip to the land of toys is allowed to be what most Hollywood features are not: surreal and genuinely nuts. With echoes of Nick Park and Art Clokey, the playful animation bursts with visual gags. A treat for film lovers of all ages!