Bird
Marking her long-awaited return to fiction filmmaking, Andrea Arnold’s tender and surprising coming-of-age fable heralds an astounding debut from newcomer Nykiya Adams. Buoyed by spirited turns from Barry Keoghan and Franz Rogowski, Bird leaps from overlooked fringes of life toward sky-high dreams.