Blood and Rain
Taxi driver Jose begins his night shift bent on revenge after his brother’s murder at the hands of a violent gang. But when an accident brings him closer to his party-girl fare Angela, the damaged pair must struggle against forces already set in motion, drawing them into the underworld of Bogota.
Atmospheric and melancholic in tone, Jorge Navas’s impressionistic neo-noir delves into Bogotá’s underbelly by focusing on the small, simple details of everyday life. Two strangers embark on a nocturnal odyssey through the cruel city’s rainy streets, where romance and violence run side by side.