Breaking the Waves
From controversial director Lars von Trier comes the first entry in his Golden Heart trilogy, which was followed by The Idiots and the Palme d’Or winning Dancer in the Dark. Starring Emily Watson in an uncompromising performance, Breaking the Waves remains one of Von Trier’s finest achievements.