Drowning Dry
The coming together and moving apart of two grown sisters is a danse macabre in Lithuanian director Laurynas Bareiša’s lovingly choreographed second film. An exploration of spreading grief and the distortions it performs on time and memory, this poignant family portrait sifts the past for answers.