El Planeta
It’s not easy being broke when you’ve got expensive tastes. A real-life mother-daughter duo find clever ways to hustle in this deadpan, monochrome debut from rising star Amalia Ulman. Transposing the langor of Hong Sang-soo to post-crisis Spain, Ulman takes an absurdist yet tender look at scamming.