Knives and Skin
Dario Argento’s expressionism meets Twin Peaks’ small-town vibes in this impressive, refreshingly weird drama from American writer-director Jennifer Reeder. An offbeat teenage horror imbued with magical realism and steeped in macabre humor, Knives and Skin is a bold and proudly feminist mystery.