La grazia
Unfolding within the splendorous walls of grand palaces and presidential homes, Paolo Sorrentino’s stylish drama ruminates on fatherhood, legacy, and doubt. Winner of the Best Actor prize at Venice, Toni Servillo captivates as a national leader shaken by the weight of an impossible moral dilemma.