Outer Space
The Austrian found footage auteur masterfully reworks sequences from Sidney J. Furie’s ’80s horror film The Entity to craft this tactile and immersive examination of cinematic space. Tscherkassky creates a maelstrom of audiovisual fragments and shards that delightfully destroy narrative norms.