Permanent Vacation
The young, alienated Aloysius Christopher Parker has no home, no school, and no job. He wanders an empty Manhattan searching for a sense of meaning, drifting in and out of strange encounters with eccentrics and vagabonds—always keeping just ahead of whatever it is that seems to be chasing him.