The Drama
Charlie and Emma are engaged to be wed. But just one week away from the ceremony, the happy couple share their most intimate secrets at dinner with friends—and their relationship is put to the test by one shock revelation.
Starring an enviably heavenly movie match in Robert Pattinson and Zendaya, this provocative rom-com sounds wedding bells—but finds them ringing in unexpected fashion. Kristoffer Borgli orchestrates the typical storybook path to the altar with signature dark humor, garlanding it with surprise.