The Humans
Over the course of one night, the Blake family comes together for Thanksgiving at Brigid and her partner Richard’s lower Manhattan apartment. As the evening unfolds, the family member’s frustrations and insecurities are exposed as home truths and long-hidden secrets rise to the surface.
A holiday reunion takes an eerie turn in this gripping debut from Tony-winning writer-director Stephen Karam. With a stellar ensemble that includes Richard Jenkins, Amy Schumer and Steven Yeun, The Humans cuts a jagged path through its fractious family drama before beginning its descent into terror.