The Miseducation of Cameron Post
In 1993, Cameron gets sent to a conversion therapy center after an incident with the prom queen. Enduring questionable treatments, she befriends others who pretend to comply while awaiting release.
Swaying to the tune of beloved teen movies of the 1980s, Desiree Akhavan made a queer coming-of-age film for her sensitive second feature. Set in a conservative pocket of Clinton-era America, this tale of an inextinguishable desire that is left to fumble around in the dark puts our heart on wings.