Urchin
Mike, a homeless person in London, is struggling to break free from a cycle of self-destruction while trying to turn his life around.
Rising star of independent cinema Harris Dickinson impressed at Cannes with this unflinching directorial debut. Like Agnes Varda’s Vagabond, this non-judgmental drama traces the tortuous path of its down-and-out protagonist with sensitive interest, refusing to pathologise or diminish him with pity.