Floating Melon
For the young Xiao Cheng (Vincent Chen Xi), what suppose to be a perfect night become a nightmare. His lover, Kwan Ming (Xu Xu) die after a lethal drug reaction. In the dark roads of Chengdu, Xiao Cheng, scared of the consequences, send a message asking for help to his friend Fiona (Wen Sirui).