Re-edited and re-titled specifically for our Next Prize collection, Fox Maxy’s dynamic feature debut moves between the personal and the virtual with dazzling inventiveness. With its vortex of genre-defying imagery, Guts and Glitz announces an impressive new voice in Indigenous experimental cinema.