Neukölln Spiderman
Facing the risk of deportation from Germany, Altay learns that he must present a valid reason to the immigration office in order to stay. On his way home, he encounters a man wearing a Spider-Man mask and, curious about his own valid reason, conducts a brief interview.
A young Turkish immigrant in Berlin, a masked drifter, and the fragile ties that connect them. In this playfully punk documentary, Altay Erlik turns a fleeting encounter into a vibrant reflection on urban life, class, displacement, belonging, and the fictions that keep us afloat.