Glassy Stares
In Glassy Stares Rıdvan Karaman insightfully depicts the intertwined journey of twin brothers as they seek mental liberation through a shared devotion to music. This playful short film stands as a tender yet spirited homage to the influence of art and the unyielding ties of brotherhood.