Lurker
Love and obsession are two sides of the same coin in this daring thriller from The Bear writer-producer Alex Russell, featuring rising stars Archie Madekwe and Théodore Pellerin. In a glitzy LA ruled by social currency, Lurker luxuriates in the suspense and the dark irony of celebrity worship.