Nuclear Family
Jules, 18 years old, reluctantly spends his holidays in the naturist campsite of his childhood. He is torn between his attraction for the beautiful Karim, a seasonal worker on the textile beach, and the depression of his mother Adèle, who refuses to let him grow up.