Antipop
The electronic-music sensation COSMO gives poignant voice to his own story in this touchingly personal documentary portrait. Marking the feature debut of director Jacopo Farina—previously responsible for some of the artist’s greatest music videos—Antipop is a wistful ode to the creative process.