Friendship
Comedian Tim Robinson pushes his brand of cringe humour to hair-raising new heights in Andrew DeYoung’s hilarious comedy. Surfacing the absurdity in contemporary codes of adult behaviour, this deliriously unpredictable and painfully relatable film embraces the awkwardness of connection.