Gregory's Girl
Teenage knucklehead Gregory falls hard for Dorothy, a hotshot female player who takes his spot on the boys’ school soccer team. Prodded by the advice of his smart-mouthed 10-year-old sister, Gregory does make his move, but there’s behind the scenes feminine conspiracies en route.