How to Have Sex
Vibrant with the ecstasies of being young and fleetingly free, this Cannes prizewinner from British filmmaker Molly Manning Walker is an honest take on female friendship and first sexual experiences. Buzzing with the excitement of new horizons, Mia McKenna-Bruce shines in a star-making performance.