Irma Vep
Starring alongside Jean-Pierre Léaud, Maggie Cheung is the mysterious, latex-clad femme fatale at the center of haute auteur Olivier Assayas’s spiky and dizzyingly hip 1990s satire of the French film industry. Irma Vep both pays tribute to 100 years of French cinema and adds plenty of its own!