My Suburban Stories
In the slums of Adana Ceyhan, Turkey, the residents share their unique tales. Culluk Yusuf, the bird-stealing master; Uncle Pele, the suit-changing eccentric; and Naime, the feminist village headman, among others, reveal their extraordinary lives filled with struggle, humor, and community.
Capturing Adana’s gritty spirit, this raucous documentary seamlessly intertwines humor with harsh reality. Through Yunus Ozan Korkut’s unflinching lens, vivid and resilient characters emerge, creating an authentic, unsentimental portrait of a city and its indomitable people.