A Different Man
With a heartbreaking Sebastian Stan and electric turns from Adam Pearson and Renate Reinsve, this stylish dark comedy tackles provocative ideas around self-image. Its sharp reflection on beauty standards masks a charged question: when does the problem stop being society, and start to be you?