A Real Pain
Kieran Culkin is unforgettable at the enigmatic heart of Jesse Eisenberg’s delicate yet powerful second feature as a director. Combining acerbic humor with a thoughtful eye for ordinary beauty, A Real Pain considers the enduring echoes of memory and history with moving, gentle grace.