A Summer's Tale
Graduate Gaspard goes on holiday to the seaside. He’s hoping his sort-of girlfriend Léna will join him there, but as time passes, he welcomes the interest of Margot. When Margot encourages him to date her friend Solène, he complies. But when Léna turns up, Gaspard will have to choose.
Another gorgeously sun-drenched drama from New Wave director Éric Rohmer, this tender, often playful coming-of-age story captures the curiously mercurial nature of first love. One of his “Tales of the Four Seasons,” it stars Amanda Langlet, who played the titular character in Pauline at the Beach.