Ad Astra
Astronaut Roy McBride travels to the outer edges of the solar system to find out the truth about his missing father and unravel a mystery that threatens the survival of our planet. His journey will uncover secrets that challenge the nature of human existence and our place in the cosmos.
A worthy successor to 2001: A Space Odyssey, James Gray’s Ad Astra propels us beyond the stars, where lies the ultimate philosophical abyss: the human soul. Impeccable and subdued, Brad Pitt’s performance is majestic on both an intimate and epic scale—a man in space, facing his own vulnerability.