Alpha
Alpha, a troubled thirteen-year-old, lives with her single mom. Their world collapses the day she returns from school with a tattoo on her arm.
Finding ghastly echoes between the AIDS epidemic and body horror’s dark imaginary, Julia Ducournau erases the gap between life and art with merciless precision. The hotly anticipated follow-up to the Palme d’Or–winning Titane, Alpha is another operatic provocation from an inimitable auteur.