Amorosa
Swedish writer Agnes von Krusenstjerna writes romantic fiction, which will soon evolve into erotic literature. All her life, marked by depressive disorders, she will fight against her family’s aristocratic values and assert her freedom to write about everything—including sexuality and mental health.