Barbara
Christian Petzold and Nina Hoss are two of contemporary German cinema’s best talents, and before Phoenix they made Barbara: a character study driven by Hoss’s striking, subtle performance. A tense East Berlin–set political thriller that won Petzold the Berlinale’s Silver Bear for Best Director.