Beats
Summer 1994, Scotland. Johnno and Spanner are best mates, but Johnno’s family are moving him to a new town and a better life, leaving Spanner behind to face a precarious future. In pursuit of adventure and escape they head out on one last night to an illegal rave before parting ways indefinitely.
Turn up the volume and join two teenage pals during their last hurrah in this blissful rave film from director Brian Welsh. Executive produced by Steven Soderbergh, Beats is an electrifying story of friendship, class, and youth, galvanized through its sublime visuals and buzzing soundtrack.