Breakfast on Pluto
Set in the United Kingdom during the tumultuous 1960s and ’70s, Breakfast on Pluto tells the story of Patrick “Kitten” Braden, an orphan from a small Irish town who dreams of escaping her drab surroundings.
Set between the Northern Irish border and London during the 1970s Troubles, this subversive comedy-drama from Irish director Neil Jordan is both winsome and whimsical—a winning adaptation of Patrick McCabe’s novel of gender identity. Featuring a never-better Cillian Murphy and Ruth Negga.