Bully
Apart from using drugs and selling homemade porn videos, Florida teenagers Bobby and Marty don’t do much. After meeting Ali and Lisa, the sadistic, aggressive Bobby feels that he is losing his power over Marty, and acts out. From then on, the rest of the group conspire to take revenge.
Director-provocateur Larry Clark’s disturbing cinema alights on the decadent world of pleasure-seeking teenagers. Based on a novel which was in turn inspired by a real event, Bully is part rape-revenge thriller, part morality tale, starring an ever-unsettling Michael Pitt and rap music by Eminem.