Delfin
A young and intrepid 11-year-old child lives alone with his father in a small town in Buenos Aires. Above all things, Delfín wants to participate in a Children’s Orchestra that is being formed in a neighboring village. This trip will become an adventure for him, and also for his father.
No match for the sparkling spirit of a young boy, the skeptical looks of tired adults are outshone in this coming-of-age tale. After twenty years of work on sound in cinema, Gaspar Scheuer makes an assured debut that celebrates music in the character of a little virtuoso and a gorgeous soundtrack.