Fighting Caravans
This adaptation of Zane Grey’s novel stars Gary Cooper as Clint Belmet, a Wild West-era scout with a knack for trouble. Fleeing a jail sentence, Clint recruits a French woman to pose as his wife and joins a California-bound wagon train.