Frank
Jon, an eager yet untalented musician, joins the avant-garde pop band The Soronprfbs in an attempt to extricate himself from his small-town life and everyday routine. The frontman is the eccentric and emotionally unstable Frank, who hides under an enormous papier-mâché head that he never takes off.
A year before his heartbreaking, award-winning Room, Irish director Lenny Abrahamson made Frank—a comedy loosely based on the life and persona of cult musician Chris Sievey. With a beautifully tuned, subtle performance from Michael Fassbender, this is a funny, poignant ode to artistic creation.