Gomorrah
In the slums of Campania, the Camorra crime syndicate thrives on cocaine, corruption, and chemical waste. Teens Ciro and Marco try to steal weapons to take control, while tailor Pasquale attempts to avoid protection fees. But they soon realize: the Camorra is too powerful to fight.
Without a hint of romanticism or sentimentality, Matteo Garrone’s acclaimed, authentic crime drama Gomorrah brings together a large ensemble of characters to build a broad panorama of the causes and effects of criminal life in Naples. Winner of the Grand Prix at the Cannes Film Festival.