Hoard
Maria’s childhood in South London with her mother Cynthia, an obsessive hoarder, feels magical until tragedy separates them. Years later, Maria seeks to reconnect with her mother in the only way she knows how—by rummaging through bins for discarded treasures and collecting bags full of garbage.
Disgust and desire are two sides of the same coin for the unruly misfits in Luna Carmoon’s visceral debut feature. Playing diamonds in the rough, Saura Lightfoot Leon and Joseph Quinn go on a tender, yet unusual quest for happiness, looking for a place in the world and pearls in the dirt.