Humanist Vampire Seeking Consenting Suicidal Person
As if growing pains aren’t confusing enough, the conundrums of life as a vampire add more chaos to the mix in Ariane Louis-Seize’s delightfully deadpan comedy. Approaching the gloom of death with gentle humor, this offbeat tale of love and friendship embraces the beauty of shared eccentricities.