Insiders
Hüseyin Karabey’s adaptation of Melih Cevdet Anday’s famous play offers a complex commentary on the psychological effects of confinement. Shot in one location, this claustrophobic political drama focuses on its main character’s inner voice to explore the terrifying echoes of a police state.