Jaggi
In rural Punjab, a schoolboy’s impotence sparks rumours about his sexuality, leading to relentless bullying. As family secrets surface and inner demons grow, he’s pushed to the brink. When faced with an arranged marriage, he must make a devastating choice.
Made in a DIY fashion, this Punjabi indie is a testament to the audacious passion of its crew. Backed by Ramnish Chaudhary’s gut-wrenching portrayal of the titular Jaggi, Anmol Sidhu’s remarkable directorial debut boldly confronts toxic masculinity and clichéd Punjabi machismo tropes onscreen.