Liberté
From Don Quixote to Louis XIV, Albert Serra is notorious for radically reimagining the costume drama, but little will prepare you for this. A gorgeous tableau of the nocturnal cruising and sexual fantasies of desperate aristocrats, its confrontational form challenges cinematic vulgarity and excess.