Licorice Pizza
It was 1973 in the San Fernando Valley, and 15-year-old child actor Gary Valentine found himself falling hard for the free-spirited, 10-years-older Alana Kane. As he looks to impress her with entrepreneurial hustle and innate chutzpah, her bemused interest may give way to something more.
Riding the hot breeze of a 1970s California summer, this coming-of-age wonder from Paul Thomas Anderson launches a whirlwind of mischief and mayhem. With star-making turns from Alana Haim and Cooper Hoffman, Licorice Pizza is a joyous ode to love, friendship, and the buoyancy of free-spirited youth.