Ostende
A young woman wins a 4-day vacation in a hotel in Ostende, a sea resort near Buenos Aires. It is the low season, and she gets to the place alone—her boyfriend will join her a few days later, interrupting this beach-set, intriguing micro-cosmos that might be filled with stories she doesn’t know.
Set in an emblematic holidaymakers’ destination since the early XX century, Ostende is both a delightful observational comedy and a minimalistic detective story of Hitchcockian undertones. Laura Citarella’s debut, also produced by the New Argentine Cinema’s Mariano Llinás.